Vyplněnou a potvrzenou přihlášku základní školou a lékařem (kromě oboru Informační technologie) je nutné do školy poslat poštou nebo odevzdat do školy na sekretariátu.
Řádné termíny
Náhradní termíny
Ať už jste trémaři nebo to takříkajíc máte v paži. Ke konci dubna budete vědět jestli můžete slavit.
Zápisový lístek je nutné odevzdat řediteli školy do 10 pracovních dnů ode dne oznámení rozhodnutí.
Žáci oboru MS, MSM mají možnost volby mezi anglickým a německým jazykem.
Zvolený jazyk je potřeba nahlásit na sekretariat@sosvel.cz.
Objednání a dodání pracovního oděvu a obuvi zajistí škola.
Pokud se žák neúčastnil měření během přijímaček, zašlete prosím následující údaje: obvod hrudi, pasu, výšky žáka (žákyně), velikost obuvi. Tyto informace se jménem a názvem oboru pošlete na email sekretariat@sosvel.cz.
Cena za pracovní oděv a obuv bude přibližně 1000,- Kč a bude stržena ze školní Online pokladny.
Neplatí pro žáky oboru Informační technologie.
Zařídit si svolení k inkasu z účtu na stravné a domov mládeže u ubytovaných žáků.
Zájemci o ubytování vyplní a odevzdají přihlášku do Domova mládeže.
Bližší informace najdete na této stránce, kde je k dispozici i návod na registraci rodičů do pokladny a návod, jak zaplatit do pokladny.
ID = IČO školy = 00583855
Zasílání prvních plateb do Online pokladny bude možné AŽ po uvedeném termínu.
Škola používá bezpečnostní vstupní systém. Pro vstup do školy je nutné zakoupit čip. Tento čip je možné používat pro vstup do školy a zároveň pro odebírání obědů. Škola pro objednávání obědů využívá systém Strava.cz.
Žáci si čip zakoupí v kanceláři vedoucí školní jídelny p. Šátavové v 1. den školy.
Pro každý obor je sestavený seznam učebnic, sešitů a jiných pomůcek potřebných v 1. ročníku.
Dokument obsahuje také ceny učebnic, které zajišťuje škola, ceny certifikací a výcvikových kurzů apod. pro odhad minimální částky v Online pokladně.
Vyplněnou a potvrzenou přihlášku základní školou a lékařem je nutné do školy poslat poštou nebo odevzdat do školy na sekretariátu.
Přijímací zkoušky se nekonají. V uvedeném termínu budou zveřejněny výsledky.
Zápisový lístek je nutné odevzdat řediteli školy do 10 pracovních dnů ode dne oznámení rozhodnutí.
Na začátku května proběhne informační schůzka žáků a rodičů ve školní jídelně od 8 hodin.
Žáci oboru OK, SM a EM mají možnost volby mezi anglickým a německým jazykem.
Zvolený jazyk je potřeba nahlásit na sekretariat@sosvel.cz.
Objednání a dodání pracovního oděvu a obuvi zajistí škola.
Pokud se žák neúčastnil měření během přijímaček, zašlete prosím následující údaje: obvod hrudi, pasu, výšky žáka (žákyně), velikost obuvi. Tyto informace se jménem a názvem oboru pošlete na email sekretariat@sosvel.cz.
Cena za pracovní oděv a obuv bude přibližně 1000,- Kč a bude stržena ze školní Online pokladny.
Zařídit si svolení k inkasu z účtu na stravné a domov mládeže u ubytovaných žáků.
Zájemci o ubytování vyplní a odevzdají přihlášku do Domova mládeže.
Bližší informace najdete na této stránce, kde je k dispozici i návod na registraci rodičů do pokladny a návod, jak zaplatit do pokladny.
ID = IČO školy = 00583855
Zasílání prvních plateb do Online pokladny bude možné AŽ po uvedeném termínu.
Škola používá bezpečnostní vstupní systém. Pro vstup do školy je nutné zakoupit čip. Tento čip je možné používat pro vstup do školy a zároveň pro odebírání obědů. Škola pro objednávání obědů využívá systém Strava.cz.
Žáci si čip zakoupí v kanceláři vedoucí školní jídelny p. Šátavové v 1. den školy.
Pro každý obor je sestavený seznam učebnic, sešitů a jiných pomůcek potřebných v 1. ročníku.
Dokument obsahuje také ceny učebnic, které zajišťuje škola, ceny certifikací a výcvikových kurzů apod. pro odhad minimální částky v Online pokladně.