Co je třeba do prváku

Připravili jsme pro vás přehled toho, co je třeba zařídit před přijímacími zkouškami, po nich a před nástupem k nám na školu.

Maturitní
obory
Učňovské
obory

Maturitní obory

Před přijetím na SOŠ SE Velešín

Do 1.3.2023

Přihláška ke studiu

Vyplněnou a potvrzenou přihlášku základní školou a lékařem (kromě oboru Informační technologie) je nutné do školy poslat poštou nebo odevzdat do školy na sekretariátu.

Přihláška ke studiu v *.PDF
13. a 14. 4.2023

Přijímací zkoušky

Řádné termíny

10. a 11.5.2023

Přijímací zkoušky

Náhradní termíny

konec dubna 2023

Vyhlášení výsledků

Ať už jste trémaři nebo to takříkajíc máte v paži. Ke konci dubna budete vědět jestli můžete slavit.

 

Zápisový lístek je nutné odevzdat řediteli školy do 10 pracovních dnů ode dne oznámení rozhodnutí.

Po úspěšných přijímačkách (mimochodem gratulujeme)

do poloviny května

Cizí jazyky

Žáci oboru MS, MSM mají možnost volby mezi anglickým a německým jazykem.

 

Zvolený jazyk je potřeba nahlásit na sekretariat@sosvel.cz.

do 15. 6.

Pracovní oděv a obuv

Objednání a dodání pracovního oděvu a obuvi zajistí škola.

Pokud se žák neúčastnil měření během přijímaček, zašlete prosím následující údaje: obvod hrudi, pasu, výšky žáka (žákyně), velikost obuvi. Tyto informace se jménem a názvem oboru pošlete na email sekretariat@sosvel.cz.

 

Cena za pracovní oděv a obuv bude přibližně 1000,- Kč a bude stržena ze školní Online pokladny.

 

Neplatí pro žáky oboru Informační technologie.

do 30. 6.

Svolení k inkasu

Zařídit si svolení k inkasu z účtu na stravné a domov mládeže u ubytovaných žáků.

Souhlas k inkasu z účtu pro stravování a ubytování Informace ke stravování
do 30. 6.

Ubytování na DM

Zájemci o ubytování vyplní a odevzdají přihlášku do Domova mládeže.

Přihláška do domova mládeže Informace pro rodiče ubytovaných žáků na DM
AŽ po 15.8.

Online pokladna

Bližší informace najdete na této stránce, kde je k dispozici i návod na registraci rodičů do pokladny a návod, jak zaplatit do pokladny.

 

ID = IČO školy = 00583855

 

Zasílání prvních plateb do Online pokladny bude možné AŽ po uvedeném termínu.

 

Návod na registraci do Online pokladny Jak platit do Online pokladny
1. školní den

Zakoupení čipu

Škola používá bezpečnostní vstupní systém. Pro vstup do školy je nutné zakoupit čip. Tento čip je možné používat pro vstup do školy a zároveň pro odebírání obědů. Škola pro objednávání obědů využívá systém Strava.cz.

 

Žáci si čip zakoupí v kanceláři vedoucí školní jídelny p. Šátavové v 1. den školy.

3. školní den

Učební pomůcky

Pro každý obor je sestavený seznam učebnic, sešitů a jiných pomůcek potřebných v 1. ročníku.

 

Dokument obsahuje také ceny učebnic, které zajišťuje škola, ceny certifikací a výcvikových kurzů apod. pro odhad minimální částky v Online pokladně.

Učební pomůcky MS Učební pomůcky MSM Učební pomůcky EPS Učební pomůcky IT

Učební obory

Před přijetím na SOŠ SE Velešín

1.3.2023

Přihláška ke studiu

Vyplněnou a potvrzenou přihlášku základní školou a lékařem je nutné do školy poslat poštou nebo odevzdat do školy na sekretariátu.

Přihláška ke studiu *.xlsx
duben 2023

Vyhlášení výsledků

Přijímací zkoušky se nekonají. V uvedeném termínu budou zveřejněny výsledky.

 

Zápisový lístek je nutné odevzdat řediteli školy do 10 pracovních dnů ode dne oznámení rozhodnutí.

Po úspěšných přijímačkách (mimochodem gratulujeme)

květen 2023

Informační schůzka

Na začátku května proběhne informační schůzka žáků a rodičů ve školní jídelně od 8 hodin.

do poloviny května

Cizí jazyky

Žáci oboru OK, SM a EM mají možnost volby mezi anglickým a německým jazykem.

 

Zvolený jazyk je potřeba nahlásit na sekretariat@sosvel.cz.

do 15.6.

Pracovní oděv a obuv

Objednání a dodání pracovního oděvu a obuvi zajistí škola.

Pokud se žák neúčastnil měření během přijímaček, zašlete prosím následující údaje: obvod hrudi, pasu, výšky žáka (žákyně), velikost obuvi. Tyto informace se jménem a názvem oboru pošlete na email sekretariat@sosvel.cz.

 

Cena za pracovní oděv a obuv bude přibližně 1000,- Kč a bude stržena ze školní Online pokladny.

do 30.6.

Svolení k inkasu

Zařídit si svolení k inkasu z účtu na stravné a domov mládeže u ubytovaných žáků.

Souhlas k inkasu z účtu pro stravování a ubytování Informace ke stravování
do 30.6.

Ubytování

Zájemci o ubytování vyplní a odevzdají přihlášku do Domova mládeže.

Přihláška do domova mládeže Informace pro rodiče ubytovaných žáků na DM
AŽ po 15.8.

Online pokladna

Bližší informace najdete na této stránce, kde je k dispozici i návod na registraci rodičů do pokladny a návod, jak zaplatit do pokladny.

 

ID = IČO školy = 00583855

 

Zasílání prvních plateb do Online pokladny bude možné AŽ po uvedeném termínu.

Návod na registraci do Online pokladny Jak platit do Online pokladny
1. školní den

Zakoupení čipu

Škola používá bezpečnostní vstupní systém. Pro vstup do školy je nutné zakoupit čip. Tento čip je možné používat pro vstup do školy a zároveň pro odebírání obědů. Škola pro objednávání obědů využívá systém Strava.cz.

 

Žáci si čip zakoupí v kanceláři vedoucí školní jídelny p. Šátavové v 1. den školy.

3. školní den

Učební pomůcky

Pro každý obor je sestavený seznam učebnic, sešitů a jiných pomůcek potřebných v 1. ročníku.

 

Dokument obsahuje také ceny učebnic, které zajišťuje škola, ceny certifikací a výcvikových kurzů apod. pro odhad minimální částky v Online pokladně.

Učební pomůcky OK Učební pomůcky EM Učební pomůcky SM

Jak to u nás vypadá?

Několikrát ročně pořádáme Dny otevřených dveří, kromě toho máme širokou nabídku materiálů online, včetně představení jednotlivých předmětů formou videa.

Dny otevřených dveří

sobota 11. 11. 2023 8:00-14:00 h
čtvrtek 30. 11. 2023 8:00-16:00 h
sobota 13. 1. 2024 8:00-14:00 h
úterý 6. 2. 2024 8:00-16:00 h
Více>

Galerie

Fotogalerie>
chevron-down